close

晃到FB *只有5個人在一起才是東方神起!!*社團
看到這個飯制110423MV想說他做好了..就拿借用就不用發後記了..但是哥一放不錯聽再看到歌名Eminem - Not Afraid..好奇的我馬上去搜尋..

MV

I'm not afraid to take a stand
我從不畏懼表達我的立場
Everybody come take my hand
每個人都想跟著我混
We'll walk this road together, through the storm
我們會一起走完這條路,即使暴風驟雨05.gif  
Whatever weather, cold or warm
管他是什麼,嚴寒或酷暑
Just let you know that, you're not alone
只想你知道,你不孤獨
Hola if you feel that you've been down the same road
如果你踏上了和我同一條路,我會和你問好

(Intro)

Yeah, It's been a ride...
恩,就像在馳騁
I guess i had to go to that place to get to this one
我想我需要找到那條路
Now some of you might still be in that place
現在也許你還在原地
If you're trying to get out, just follow me
假如你想逃出去,跟我來
I'll get you there
我會帶你去

(Verse 1)

You can try and read my lyrics off of this paper before I lay 'em
在我還沒有寫下這些時,你就可以讀懂我的歌詞
But you won't take this thing out these words before I say 'em
但直到我“說”你才能夠了解這真正的含義
Cause ain't no way I'm let you stop me from causing mayhem
阻止我惹事是不可能的
When I say 'em or do something I do it, I don't give a damn
我說我想說的,做我想做的,你們愛誰誰
What you think, I'm doing this for me, so fuck the world
隨你怎樣,我是為了我自己, 該死的這個世界
Feed it beans, it's gassed up, if a thing's stopping me
I'mma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly
別想阻止我的,我仍會堅持我自己的路,毫無疑問的堅持
And all those who look down on me I'm tearing down your balcony
那些tm的看不起我的,我會連同他和他的房子一起毀掉
No if ands or buts don't try to ask him why or how can he
沒有那些 “還有”“但是”也不用問為什麼
From Infinite down to the last Relapse album he's still shit and
從他第一張到上一張專輯,他還是那樣
Whether he's on salary, paid hourly
即使他是數錢數到手疼
Until he bows out or he shit's his bowels out of him
記得他送前妻滾出房間還是他遭受穿腸痛苦
Whichever comes first, for better or worse
到來的哪一個,好的或者糟糕的
He's married to the game, like a fuck you for christmas
他的婚姻就像兒戲,就像聖誕節的詛咒
His gift is a curse, forget the earth he's got the urge
他的禮物就是詛咒,失去了世界,他卻受到了啟發
To pull his dick from the dirt and fuck the universe
從灰塵中插入他的d,該死的整個宇宙

(Hook)
(Verse 2)
Ok quit playin' with the scissors and shit, and cut the crap
ok停止瘋狂的發瘋
I shouldn't have to rhyme these words in the rhythm for you to know it's a rap
我其實不應該給這些文字節奏,給你知道這是 rap
You said you was king, you lied through your teeth
你說你是國王,你嘴上還淌糞呢
For that fuck your fillings, instead of getting crowned you're getting capped
去你m的那些靈感,沒有歌迷,你tm的只有擺飯兒
And to the fans, I'll never let you down again, I'm back
那些歌迷啊,我回來了,我照著你們!
I promise to never go back on that promise, in fact
我對天發誓,不再回到那個承諾
Let's be honest, that last Relapse CD was “ehhhh”
說實話,上張專輯只是開胃
Perhaps I ran them accents into the ground
也許我的發信很土
Relax, I ain't going back to that now
放鬆我現在可不是了
All I'm tryna say is get back, click-clack BLAOW
我創造新的回歸
Cause I ain't playin' around
因為我玩夠了
There's a game called circle and I don't know how
有個遊戲叫輪迴,我還沒搞懂
I'm way too up to back down
上過天堂下過地獄
But I think I'm still tryna figure this crap out
但是這次我還是想真的釋放一次
Thought I had it mapped out but I guess I didn't
曾經我以為我找到了目標,但是現在我想還沒有
This fucking black cloud's still follow's me around
這tm糟糕的環境還是污染著我
But it's time to exercise these demons
但是該和這些魔鬼玩玩的時候了
These motherfuckers are doing jumping jacks now!
現在這些go娘養的成了我的活條屍

(Hook)
(Bridge)

And I just can't keep living this way
這樣的方式我無法接受
So starting today, I'm breaking out of this cage
如今我甦醒,即將掙脫牢籠
I'm standing up, Imma face my demons
我俯視那些小鬼
I'm manning up, Imma hold my ground
爺是真正的爺們,我決不讓步
I've had enough, now I'm so fed up
我吃飽喝足了
Time to put my life back together right now
現在該是我回到舞台的時候了

(Verse 3)

It was my decision to get clean, I did it for me
我的歌變乾淨我,也許你覺得我為我自己
Admittedly i probably did it subliminally for you
其實下意識的我是為了你們
So I could come back a brand new me, you helped see me through
所以我身邊有了新的老鐵,你們只要見證這一切就好
And don't even realize what you did, believe me you
甚至你們不需知道你們做了什麼,我相信你們
I been through the ringer, but they can do little to the middle finger
我掙脫了圈套,他們對於我的中指無能為力
I think I got a tear in my eye, I feel like the king of
My world, haters can make like bees with no stingers, and drop dead
我想我的眼睛溼潤了,我就是國王!小B宰字就是沒有翅膀的蜜蜂,一下就摔死
No more beef flingers, no more drama from now on, I promise
我保證,從現在起沒有和我叫囂的了
To focus solely on handling my responsibilities as a father
現在我只關注我的掌上明珠,我是個父親
So I solemnly swear to always treat this roof like my daughters and raise it
我莊嚴的發誓,我將成為我女兒們的靠山,並且養育他們
You couldn't lift a single shingle lonely
Cause the way I feel,
怎麼讓一塊小石頭感受我感受的孤獨呢
I'm strong enough to go to the club
Put a ??? and lift the whole liquor counter up
我足矣去酒吧……喝光台前的烈酒
Cause I'm raising the bar,
因為那酒吧是我的啊
I shoot for the moon
But I'm too busy gazing at stars, I feel amazing and
我可以朝著月亮射擊,但此時我凝望著天空的繁星,好美啊
而且……

感謝小魚親辜幫我整出完整歌詞並翻譯..10.gif  

 

 





不過我歌詞對不到..有那個親辜能對到歌詞阿@@..

arrow
arrow
    全站熱搜

    羊咩咩 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()